Vi sætter flere billeder ind om lidt tid.. Vi rejser ud på en ø der hedder davao imorgen tidlig klokken 5.
-Vi har været på stranden og taget masser af billeder, men det tager lang tid at loade... :(
Men vi sætter billeder ind når vi har været på øen :)
Ses <3
P.S. Vi har lavet flere post.. Men for at se dem sp rul ned i bunden og klik 'older post' :)
No comments:
Post a Comment